søndag den 17. august 2014

Bryllupskort

Hej på denne regnvejrssøndag :)

Jeg har lavet et kort til en bekendt som skulle giftes

Brudeparret har begge været gift tidligere, det skulle være uhøjtideligt, på rådhuset, og absolut ikke det store, hvide, 1.gangsbrullup med pomp og pragt ... så jeg valgte at lave kortet lidt anderledes, altså ikke holdt helt i hvidt, og med blomster og glitter osv osv, men blot med ønsket om masser af kærlighed på deres kommende fælles rejse (både i konkret forstand og overført betydning)



Jeg elsker disse træhjerter, og så havde jeg et smash-stempel som passede perfekt til lejligheden


Papir "revet og rullet" med kig til et lille stykke borderpunch


"love" er en die som jeg har vådembosset, og teksten på de små bannere er bare printet fra pc og stanset ud


Verdenskortet er stemplet på bagsiden af en lamineringslomme som bare har fået lov at tørre inden jeg har sat den bag den udstansede die

Mange tak for dit besøg, og udfold din kreativitet, når nu det er "inde-vejr" idag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar