søndag den 18. maj 2014

Konfirmationer

Her er et par konfirmationskort jeg har lavet

Det første er til Magnus, som dyrker kampsport


Jeg har først stemplet med cover-a-card mursten - hvid sværte på sort karton. Det giver et dejligt råt look. Så har jeg foldet en kimono efter en vejledning fra www.cardinspirations.co.uk Dernæst har jeg fået brugt mit aller-aller første alfabet jeg har købt for mange år siden, sammen med min QuicKutz-tang. Dengang (....!) tænkte jeg: "Hvis jeg bare får den tang, så behøver jeg absolut ikke andet eller mere værktøj!" Hmmmm .... må indrømme at jeg blev nødt til at ta' de ord i mig igen, efterhånden som denne hobby har grebet om sig :)))


Næste kort er til Louise som er en ægte fodboldpige. Jeg har valgt, at der også godt måtte være lidt tøset over kortet, da det jo VAR en pige, så jeg har prøvet at kombinere den ene yderlighed med den anden, og jeg må ærligt indrømme, at selvom modtageren var tilfreds, så véd jeg ikke helt hvad jeg selv synes ...


Selve fodboldpapiret udgør jo en stor del af kortet, og så har jeg bare stemplet den søde shopping-girl

Mange tak for dit besøg, og ha' en dejlig søndag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar