lørdag den 1. februar 2014

Metal-teknik ... igen...

Hej - og velkommen til weekend :)

Min søster ville gerne se teknikken med metal-folie, så igår havde vi søsterhygge, og jeg lavede selv et kort efter samme opskrift.


Hun skulle lave et pige-konfirmations-telegram, så det gjaldt om at finde en løsning på at få metal-lookets rå/maskuline udseende, gjort feminint


Først embossede vi et ark karton, satte en gine på, og beklædte det hele med folie. Sort maling til det rå look. Så fik ginen en tyl-kjole, og der kom lidt perlebling på


Her stoppede så vores ligheder, for jeg har ikke sat mig fast på konfirmationstemaet, men vil kunne bruge det i en hvilken som helst pige-sammenhæng. Jeg tænker at sætte yderligere en tag på, når jeg kender lejligheden jeg skal bruge kortet til. Men ellers synes jeg det er færdigt - der behøver ikke flere detaljer her ...

Mange tak for dit besøg, og ha' en dejlig weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar