fredag den 21. februar 2014

Hip hurraaaaaa :)

Så bliver min far 70 idag, og vi får familien her hjem til morgenkaffe. Senere på dagen fester vi med endnu flere familiemedlemmer og alle mine forældres venner.

Jeg har på vi søskendes vegne lavet et kort der ser sådan ud


Der er brugt mange dies: TH-ur, Bannerflag m/tal, filmstrimmel, TH-rosetten og Spellbinderbanner m/tekst.
Før alt det er monteret, har jeg brugt en TH-stencil: Clockwork, hvor jeg bare har malet igennem med alm. akrylmaling.
Og så har jeg brugt min dymo - så et sted et kort, hvor der stod "Time is memories", og da jeg allerede havde ordet "memories" på bingopladen, var det oplagt at trykke "time is" på min dymo, og sætte over. Teksten på den lille trædims "So it goes", synes jeg passer fantastisk til lejligheden og billedet ... man BLIVER jo gammel, når man holder tilpas mange fødselsdage ... så ... so it goes. Dermed ikke være sagt, at min far er gammel - tvært imod - han lever i højeste grad op til frasen: 70 er de nye 60 ... holder sig vældig godt!

Nå - men tak for dit kig, og ha' en dejlig weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar