tirsdag den 6. november 2012

Kort

Godaften, og velkommen til endnu et kort på min blog :)


Jeg har brugt seam binding-bånd, helt lyst, men det er sprayet med lidt glimmermist så det har taget lidt brun vintage-farve. Pyntet med en lille hattenål.

Så har jeg brugt en free-download-fødselsdagstekst med den smukkeste skrift (husker desværre ikke hvorfra!) som er stanset ud på en lækker spellbinder-die.

Sommerfugleborten forneden er en MS-punch.

Papiret er MajaDesign.

Mange tak for dit besøg og eventuelle kommentarer :)


3 kommentarer:

  1. Virkelig et smukt kort. Hvis du finder ud af hvor du har den tekst fra, så hører jeg det gerne...Den er super.
    Dine dies er et kapitel for sig. Denne er også rigtig flot. Og så er seambindingbånd et sikkert hit hos mig. Elsker det.

    SvarSlet
  2. Overmåde fedt link du har sendt.
    Tusind tak. Der er jo stof til lange tider. Ærgerligt jeg skal i byen i aften....

    SvarSlet
  3. Sikke et dejligt kort med rigtig flot skrift på den Spellbinders tag! Du må endelig sende mig en mail, hvis du kommer i tanke om, hvor du fandt skrifttypen. Det vil jo pynte på enhvert ting ;-)

    SvarSlet