søndag den 14. oktober 2012

Pakker, pakker, pakker

Nu har jeg set disse julekort med pakkestabler på SÅ mange gange, så jeg måtte absolut også selv prøve, da jeg synes det er utroligt søde, og meget, meget enkle.



Der er lige den ene "krølle", at på én af bloggene (kan ikke huske hvilken) var "pakkerne" klippet ud i tykt pap/chipboard, og så pakket ind i rigtigt julepapir. Det valgte jeg at gøre efter, men brugte så noget tyndt designerpapir i stedet. Det giver en rigtig god 3-dimentionel effekt.

Mange tak for dit besøg, og ha' en dejlig søndag.

5 kommentarer:

  1. Det er mulig at det er set før men dine er mega flotte, de øverste i guld og embossing er sååå elegante

    SvarSlet
  2. Super lækre kort, Mette! Jeg har også set denne idé (hos AKA/Annette) og er sikker på det bliver noget jeg bare må prøve. Dine kort er virkelig flotte og den guld embossing er da fantastisk!!

    SvarSlet
  3. Hey Mette, tak for kommentaren på min blog...det er altid så hyggeligt...dine julekort er rigtig flotte, jeg kan specielt rigtig godt lide "guld" baggrunden den er meget julet og elegant:-)

    SvarSlet
  4. Overmåde fede pakkekort. Jeg har lavet mange af de flade modeller - men de 3 D-modeller skal absolut prøves. Jeg har vist alle materialer...måske ikke så sært, når man kigger ind på mit værelse...haha.
    God weekend.

    SvarSlet