lørdag den 20. oktober 2012

Juleornamenter

Disse skønne dies fra Marianne-design er jeg vældig glad for.


Jeg har først stanset ud i designerpapiret så der opstod "huller". Dernæst har jeg sat lilla karton bag designerpapiret så hullerne er ensfarvede, og endelig stanset ornamenterne ud igen, denne gang i hvid karton, som så er sat ned i hullerne.
En lille detalje, men temmelig stor effekt synes jeg :)

Papiret er nogle gamle rester fra sidste eller forrige år - kan ikke engang huske det ;)

Ha' en skøn, kreativ, weekend.

4 kommentarer:

  1. Whauu..super flot kort og det papir i baggrunden passer da bare PERFEKT til julekuglerne. De dies er også bare smukke.

    SvarSlet
  2. Det er bare så flot. Og en rigtig god ide at lave det på den måde.
    Tak for ideen - den skal også afprøves - nøjagtig som dine pakke-kort lige er blevet det.

    SvarSlet
  3. hej jeg syntes at det kort med juleklokkerne bare er så flot. hvor har du købt materialerne så jeg kan lave sådan et smukt kort.mange hilsner heidi jakobsen

    SvarSlet