mandag den 29. oktober 2012

Flere af slagsen

Her kommer 2 kort mere, med papir fra samme MajaDesign-serie som i sidste indlæg. Det er voldsomt lækkert.


Den søde lille pige er blot printet ud fra nettet og teksten på banneret skrevet på computer. Sommerfugl er MS-punch.


Det samme gør sig gældende her med billed og tekstbanner. Samtidig har jeg brugt spellbinders og noget dejligt bånd købt hos Anja PicturingTheWorld.

Og så har jeg lige været i biffen og set "Skyfall" ... DEN ER GO'!!!!!!!!!
(hvis man er til de nye Bond-film).

Mange tak for dit besøg og eventuelle kommentarer.

3 kommentarer:

  1. Et par søde kort, og ikke engang julekort!! som alle ellers laver for tiden, den lyseblå og brune er så fine sammen, og der findes et utal af skønne vintage motiver på nettet, det benytter jeg mig også af. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. FLotte kort du har lavet og jeg er også fan af det bånd fra Anja. Det ser super godt ud at du mixer det brune og det lyseblå. Pastelfarver og brunlige nuancer er altså bare mine ynglinge...måske skulle jeg tage fat i dem igen ;-)

    SvarSlet
  3. Rigtig flotte kort.
    Og lækkert papir, det kan jeg godt se. super nuancer sat sammen. Det bånd ser altså også fedt ud - og den sløjfe på 1.kort er bare så fint lavet med de lange ender der falder så flot.....hmmmmm....måske skulle man øve sig lidt i det.

    SvarSlet