fredag den 14. september 2012

50 år

Vi skal give en lille opmærksomhed til en skøn kvinde som bliver 50 ...
Det blev (igen!) en tag ;)


Jeg har punchet med MS skønne, skønne borderpunch, og prøvet noget nyt. Jeg satte pakketape bagpå, dryssede embossingpulver på, og brugte varmepistolen. Meget forsigtigt, for jeg var bange for, om tapen ville smelte, men det virkede fint :)


Og modtageren hedder Dorthe ;)


Papiret er det vidunderlige Prima: Songbirdcollection, en lille 6x6" blok.
Med ovenstående deltager jeg i udfordringen hos
PapirAvisen som vil se tag
Kortgleder hvor der skal bruges punch


Mange tak for dit besøg, og ha' en smuk weekend!

6 kommentarer:

  1. Super flot kort og hvor ser det bare godt ud med det embossede også :-)

    SvarSlet
  2. Nydelig tag du har laget.
    Takk for at du deltar hos Korgleder:)

    SvarSlet
  3. Sååååå flot, opsætning og farver spiller max. God detalje med det lille D for Dorthe. God søndag og jeg glæder mig til vi ses på tirsdag

    SvarSlet
  4. Det er bare så flot og så lækkert. Og så i de nuancer !
    Og den die du igen har brugt nederst. Hvis du bliver ved med den, og jeg hele tiden skal se den hos dig, bliver jeg nødt til at købe sådan en også.....Jeg er vild med den.
    Smukt profilbillede du har lagt på. NU kan jeg kende dig.

    SvarSlet
  5. Nydelig tag.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlet