torsdag den 2. august 2012

Pringles

Vi har spist Pringles, og jeg kom så i tanker om, at jeg havde set andre scrappere pynte den tomme emballage ... Det har jeg også forsøgt


Jeg har så fundet ud af, at det IKKE er en god ide at bruge lim til at sætte papiret på med, da det laver mærker, som du tydeligt ser :(
Det fandt jeg heldigvis ud af efter første papir, så de øvrige der er sat på til pynt, er limet på med dobbeltklæbende tape. Her følger et par nærbilleder



Ellers skal jeg lige love for det er noget af et chokerende vejrskift at vende hjem til det danske klima efter en dejlig (varm!!!) ferie i Tyrkiet ......

Tak for dit besøg, og ha' en dejlig dag :)

3 kommentarer:

  1. Den er blevet rigtig flot. Jeg kan godt lide vimplerne. :-)

    SvarSlet
  2. Flot dåse du fik ud af den Pringle-ting. Flot pyntet.
    Og så velkommen hjem til den danske sommer ! Virkelig dårligt i år, men perfekt til at flytte i, så jeg klager ikke !

    SvarSlet
  3. Super flot pyntet... Og rigtig god ide til nogle af de lidt for mange tomme pringles-dåser vi får her i huset ;-)

    SvarSlet